Nyss ätit

Tja bloggläsare! :D

Nu har jag nyss ätit :) Antriko och pastasallad :) mums
Sitter här och lyssnar på musik och kollar på lite olika hemsidor :) tex. andras bloggar, youtube och lite sånt ;)
Idag har jag varit med emma :) det var roligt, först satt vi lite vid datan, sen spelade vi kort. Efter det gick vi ut och spelade lite fotboll, jag "vann" med 2-0 ;D Äger på fotboll *HOST* Sen hämtade vi våra kameror och gick ut i skogen för att fota :) Men jag hade ingen foto lust, så det blev bara några få bilder.
Sen gick vi in igen

Nu ska jag gå ner och kolla på Wipeout :D
SES

ps. gå gärna med på en hemsida som heter BLOGGTRAFIK


bjuder på en bild med mitt öga på ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du se en nystartad blogg om tv? Besök då min sida. =)

2010-04-26 @ 14:12:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback