Hemma igen :)

Nu har jag kommit hem från en dag på Liseberg :)
Först åkte jag och Gabbe till hjalmar för att möta Emma och John, men dom kom efter typ 10 minuter en kvart... Så Gabbe var lite hungrig så vi gick in på Mc Donalds och tog varsin hamburgare :)
Sen möte vi dom på hålplatsen, när jag och Gabbe kom, kom spårvagnen ;)
Sen när vi kom in såg jag mina klasskompisar och deras kompisar..... Sen åkte vi lite, det var ganska mycket folk... Det trodde inte jag.... ;)
Men när vi skulle åka lisebergståget såg Johns klasskompisar oss och väntade på oss. Så vi åkte lite med dom, men sen försvann dom bara....
Men Gabbe skulle hem vid halv fyra :/ Men vi var kvar lite till ;)

Här kommer några bilder :)


Jag och Emma :P


Jag och Emma igen :P
Våra snygga, långa ben :P


Utsikten från Parisljulet :)


Ett kort på lisebergsbanan :)


John och jag, jag skrattar :P


Och sista bilden visar hur mycket folk det var......

Fick inget kort på Gabbe för fick inte några kort som hon tog med sin mobil..... :/

Nu ska jag gå :)
Ni får ha en fortsatt bra torsdag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja då allt e chill,s j?:)

2010-05-14 @ 11:10:01
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback