Ont i halsen... :(

Sitter här och lyssnar på musik och har lite ont i halsen :/ Det går nog över ;D
Idag var skolan bra, men innan jag gick till skolan var jag hos tandläkaren :) Hade inga hål, YEEEEEES!!!!!! ;P
Sen hade vi engelska, okej. Efter det var det äklig bamba, taco fisk med potatis.... Så vi gick till brunnsbotorget :) Sen hade vi en grym vikarie på biologin! Sen hade vi slöjd och sen slutade vi.
Åkte hem till mormor och åt och gjorde lite läxor, sen åkte jag för att möta elin på backa plan :)♥ Bäst hade vi, vi gick på 99:an och sen gick vi av den, för det fanns inga sittplatser så vi tog 31:an som var bakom ;D♥
Sen var handbollen bra (Y) Tränade med klister igen :)

Nu ska jg gå :)
SES ♥


Grymt fin blomma tycker jag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nä det har jag inte :)

2010-05-04 @ 22:14:05
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback