Jag är så ledsen!!!

Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på hela veckan!!!
Men i måndags orkade jag verkligen inte. Och igår hann jag ju inte :/
Men här får ni lite snabbt vad som hände mig i måndags och igår ;)

Måndag;
Skoldagen var grym!!! För jag började 9 och slutade typ 11.35 :D För handbollen blev inställd för malin var sjuk...

Igår;
Började 8 med handboll :D
Så slutade vi 13.40, för vi hade en vikarie, så vi fick gå lite tidigare ;)

Idag;
Började 8 med SO.
Slutade med Musik 14.00 för yvonne är sjuk så hade ingen idrott :D
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska snart åka till handbollen :D

Ses!!! :)

Kommentarer
Postat av: emma

anmäl dig gärna till min fototävling, temat är glädje. för att veta mer, klicka på länken och läs :)

http://emmaoliviah.blogg.se/2010/april/fototavling-gladje.html#comment

2010-04-29 @ 20:32:30
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback