Slappig dag.......

Idag har vi orienterat i Skatås med skolan.... Gillar inte att orientera... ;/
Men detta var faktiskt lite roligt :D
Gick / sprang med Adina och Lina :) Det tog ca 40 eller 45 minuter för oss :)
Sen när alla bjurslätt tjejer var klara spelade vi kubb 3 gånger :) Mitt lag (jag, Fanny, Adina och Olivia) vann två gånger och det andra laget (Lina, Emmie, Elsa och Emelie) vann en gång. Det var roligt :)
Sen vid 11.25 fick vi går hem :) Hann precis med både spårvagnen och bussen ;D

Nu har jag nyss gjort lite SO, låg efter och så har jag börjat på någon konstig livskunskapläxa ...... xp
Då har man bara två dagar kvar i skolan denna vecka :D GÖTT!!!

Jag fick en idé här om dagen, och vill veta vad ni tycker om det... Funderar på att göra minst ett videoinlägg i månaden...
Vad tycker ni om det? :)

Nu måste jag gå :/
Ses 

Här får ni en bra låt - dagens låt ;)


Whene it was good - Flipside

Kommentarer
Postat av: louise

sv: jodå, själv? :)

2010-05-10 @ 16:15:20
URL: http://lacc.blogg.se/
Postat av: My

Ja, hur är det själv? :)

2010-05-10 @ 17:02:17
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback