Tisdag, näst sista dagen i skolan :D

Hej igen! :)
Idag var skolan bra :) Började med handboll som inte blev så lyckad.......... För Malin skulle ta kort på oss, så skulle jag ha min Hallbybollen tröja, men så tog jag min brors fintröja.... Men den var helt svart son tur var ;) Sen hade jag med mig två högerskor, så jag fick ta på mig mina converse....
Sen hade vi mellanmål i ca 20 minuter. RAST till 10.10, då började engelskan... Sen hade vi bamba. Sen på biologin fick jag min flygbiljet till Italien :D
Sen hade vi slöjd, fortsatte med mig klänning :) Sen fick vi gå hem :)
Sen var det handboll :) Satte ribban och stollparna HELA tiden -.-'

Nu sitter jag här framför datan och lyssnar på musik ;)
Ha det gött :)
Lite göteborgska kom med där ;D


Kommentarer
Postat av: louise

sv: så, lagt till dig :)

2010-05-11 @ 22:55:17
URL: http://lacc.blogg.se/
Postat av: caroline

söt tjej!

2010-05-12 @ 18:18:03
URL: http://carolineklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback