24/4 - 10

Då var det redan lördag :D
Idag var jag och mamma först på Backa Plan och handlade :)
Jag köpte en tunika, en vanlig tröja och en kofta på Gina Tricot :) Sen köpte jag lite smink på Kicks :)
Sen fikade jag och mamma :) Sen fick vi åka hem och städa :/
Vid 4 tiden kom ena kusinen och moster hit :) Sen kom Oliver, Wilma och Martin. Sen kom det in massa mer folk ;p Sen åt vi och hade lite roligt :)
Nu har nästan alla gått hem, det är bara mormor och farfar kvar :p Så jag passar på att blogga lite ;)

Bilder kommer upp imon på mina inköp idag :)
Glöm inte att anmäla er till "Bästa vårbild" gör det här

PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: fanny

Fin blogg :)

2010-04-25 @ 09:36:41
URL: http://gustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback