Bad update

Linda is back! ;)
Förlåt för att jag inte har bloggat på hela veckan... men jag har haft två prov denna veckan... ett engelsa prov i tisdags och ett svenska prov i går. Det gick väll bra hoppas jag! ;D

Nu kommer en liten snabb vecka ;)
*Tisdag:
Inget specielt denna dagen.
Först skolan, hade engelska prov och sen handboll

*Onsdag:
Hade håltimma, så åkte till stan.
Hade prov i svenska igår.
Sen på kvällen var det match. Vann med 17-11

*Torsdag (idag):
Idag var det inget specielt med skolan.
Eller... jo, JAG HAR FÅTT PÅSKLOV IDAG! :D
hihi :p

ses imon! :)

Kommentarer
Postat av: John

Sv: kameran är 3 år gammal! :p

2010-04-01 @ 18:34:34
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback