Måndag igen...

Då var det måndag igen...
Tiden går så himla fort nu... På lördag öppnar ju Liseberg igen :D JIPPI!!!! :D
Idag var det en bra dag i skolan, men ändå inte... För på mentorstiden städade vi rökrutan X( BLÄÄÄÄÄ! För er som inte ver vad det är, så är det var alla röker på skolan :(
Men det var jätte roligt att träna igen :D Jag märkte jätte mycket att jag inte har tränat på typ en vecka ...
Sen när jag skulle hem, köpte jag ett entrékort på Lisse till mormor :)
Sen när jag var hemma mplade jag av en "sko" som bildläxa...

Nu ska jag fortsätta chatta med Carola :)
Lämna gärna ett litet bevis på att du har varit här ;)
SES

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; Skönt att höra :)

Nej, endast skolan typ.. Själv? :)

2010-04-20 @ 19:37:49
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Förlåt för ett segt svar.

Jo det är bra med mig. Hur är det själv?:)

2010-04-21 @ 13:27:41
URL: http://hejnettyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback