NY DESIGN!

Nu har jag gjort en ny design! :)
Jag är riktigt nöjd med den :)

Idag har jag köpt ett par låga, vita convers :)
Idag har jag varit med Lisa :) Vi var ute typ hela dagen, det var jättevarmt. 30 grader i solen...
Så, först spelade vi kubb. Jag och Lisa vann över Ida och hennes kompis :) Sen spelade vi fotboll, där vann vi också ;) Sen "lekte" vi Röda-vita rosen det var roligt, men varmt! Efter det åt vi.
Sen fortsatte vi "leka" xd
Sen spelade vi lite mer fotboll ;) Och sen gick vi in och kollade på film

Sen klippte jag mig ju igår, här ser ni en bild ;)


SES IMON! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

sv: dom kommer i frågestund del 2 :)

2010-04-12 @ 10:10:12
URL: http://diez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback