Mätt och glad!

Hejhej bloggen! :) Nu har jag nyss ätit. Under dagen har jag varit med Lisa. Vi kollade på film, spelade wii och spelade Fia med Knuff. Sen skulle Lisa på fotboll :) När jag kom hem var min bror med en kompis, så jag var med dom... vi hade snöbollskrig! :D Sen kom Filips lillebror ut :D Då blev det roligare! ;) Så jag och Gustav (lillebror) började bygga en snögrotta... Men precis när vi började, skulle jag hem och äta...
Så nu sitter jag här, lånar min storebrors data ;) Han och mamma kollar på något... :S Vet inte riktigt vad ;)
Men, ses imon (L)
//lindaaans

Kommentarer
Postat av: CandyboY

låter som att du har haft en bra dag ! :)

jo helgen va nice, poker kväll i lördags och chill söndag ! :D

hur känns det att ha lov ? =D

2010-03-01 @ 16:23:21
URL: http://candyboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback