Sorry för dålig bloggning!

Rubriken säger allt! Fötlåt men jag har inte haft tid, för i tisdags var jag ju hos mormor och sen tittade jag lite på handbollsträningen, sen vid 6 tiden körde pappa mig till Samsunggalan! :D Så jag kom hem vid 10 tiden och i går har jag harf handboll och pluggat inför ett prov som jag ska ha imon... :/ Nu kan jag det ganska bra ;) Haha. Skolan idag var okej, kom hem vid 4 tiden. Så sen dess har jag pluggat... Snart ska jag och pappa gå egenom det :D

Ses imon kanske! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Fin blogg...:)

Intresserad av mode? Kika då in på min modeblogg lucide.blogg.se. Där skriver jag om nya modefenomen, printdesign och annat som inspirerar mig som modetextil studerande...

2010-02-05 @ 09:25:42
URL: http://lucide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback