STUDIEDAG! :D

Hejhej bloggen! Idag har ag studiedag! :D Från typ 10 till 13 var jag på mammas jobb... :) Har jobbat lite där, kul, men iskalt! När jag skulle hem missade jag tvp bussar... :/ Men jag fick vänta i ca 4 på 17 bussen. Jag gick av på hjalmarrantings platsen för att gå in på stadium och kolla på jacka... Dom haed inga... :( Sen väntade jag på pappa för att han skulle hämta mig, när vi kom hem kollade vi på film, Horton ;) Nu har filmen nyss slutat. Imon är det skolan igen... Men jag kommer inte att vara med på handbollen, för jag har ont i min fot... :(
Aja, ses imon! (L)
//lindaaans

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå haft en bra dag :)?



älskar studie dagar :)



(tävlingar på bloggen som du säkert gillar (: )

2010-02-01 @ 19:27:26
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback