God morgon bloggen!

God morgon bloggen! :D Idag börjag jag 9 ;) Härligt! Haha!
Igår var jag men Lisa! :) Var hos henne vid 12 något... Då började vi spela wii :D Jag förlora hela tiden xd Så då gick vi upp och spelade Ohtello (stavning) förlora båda gångerna, innan det var lunch spelade vi dam, vann en gång och förlorade en gång x) Hihi :P Efter lunchen spelade jag, Lisa, Ida och Idas kompis Frida monopol :) Där fick jag mäst pengar :D Men Ida och Frida skulle på fotboll... :/
När jag skulle hem missade jag 2 bussar x( Typiskt mig xd Haha! :P Middag när jag kom hem :) Jätte god gryta :D Sen chattade jag och Carola typ till 10 xd Vi hade jätte roligt!!! ;)
Nää, nu ska jag snart börjag gå till bussen!
Efter skolan ska jag och pappa till doktorn :D Så jag kommer hem lite senare! ;)
Svarar på frågorna ikväll förmodligen så ni kan fortfarande fråga mig lite saker! ;)

HEJDÅ LILLTÅ! ;)
//lindaaans

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om vardag, mode och foto!

Hej. Jag har gjort om lite i min blogg och undrar vad du tycker? :D



PS. Fin blogg!

2010-01-25 @ 18:51:46
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: meliie <3

Behöver hjälp, läs migg inlägg så fattar ni :)

2010-01-25 @ 19:13:42
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback