Svar på frågor

Vad vill du bli för något när du blir stor?
Just nu vill jag bli handbollsproffs, men om inte det går så tror jag att jag vill börja jobba i en affär...

Varför började du blogga?

För att mina kompisar bloggar, och så verkade det roligt och då började jag också.

Tycker du att kalops är gott?
Ibland kan det vara gott...

Beskriv din blogg med 3 ord?
Ojj, 3 ord... Svårt! Men det blir nog fin, cool och söt

Tycker du om min blogg?
bananapan.blogg.se, den är fin.

Vad är det bästa med att blogga?
Det bästa med att blogga är nog att det är roligt att blogga och att jag vet att det är några som läser den.

Var gillar du att spela mest på en handbollsplan, typ kant, linje. och isf varför just där?
Ojj, det var ju en ganska lätt fråga, det är linje. För att det är roligt...

Vilken är din favorit mat och favorit dricka?
Min favorit mat är nog mormors köttgryta och mammas lasange. Favorit dricka är hallonsoda xd

Har du lust och ge mig tips på snygga killkändisar eller fina tjejkändisar?
Ojojoj! Ehh, jätte svår fråga. Asso jag tycker att jag inte är så bra på det. Så det svaret blir tyvärr nej... :/

När började du blogga?
Innan jag startade denna blogg, har jag bloggat sen i början av juni 2009

Tack för alla frågor!
//lindaaans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback