Tisdagen och onsdagen

Hejhej :) Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med en rolig tjej vid namn Carola! :D<3 Vi har så roligt när vi chattar! :) Men igår var skolan okej, började 8 och slutade typ 11.15 :D Härligt! Sen hem till mormor, där gjorde jag läxor, år och kollade lite på TV innan jag skulle till backa plan för att möta Elin! (L) Handbollen var väll bra, utom att jag fick ont i tårna :/ Aja, skolan var bra men inte innan... För jag och Elsa åkte samma buss, så glömmer hon sina vantar, och i dom ligger hennes mobil! Inte bra, så när vi var på hjalmar så kom hon på det, så det var ju inte så mycket att göra, hon ringde hennes mamma och så väntade vi på 25. Hon har sån tur så att dom ligger kvar med mobilen i! Men vi kom lite sent... Men dom visste redan det, så dom blev inte arga ;) Hade ingen idrott heller, för lärarna var på fotbolls dm :) Men nu ska jag sluta!

Ses senare! (L)
Jo ikväll kommer svaren på frågestunden ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Frågestund på min blogg!

Fråga gärna ngt :D<333333



Söt blogg, puss&Kram<3333333

2010-01-27 @ 19:19:59
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback