22 mars

Idag blir Fanny en FJÅRTIIIIS!!!!!!!!! :D
Hoppas att du får en underbar dag! :)♥


Sen fyller Ester och Nelly också år idag! :) GRATTIS på er också ;)

_____________________________________________________

Idag var det en rolig men lite onödig "skoldag", vi började 8.00 och då hade vi handboll :D Först spelade vi handboll (typ lite mer än halva lektionen) sen spelade vi riktig handboll! :)
Sen efter det åkte jag och pappa till ett zoo för vi skulle kolla mitt vatten i mitt akvarium...
Sen när vi kom hem var det bara till att plugga och slappa lite vid tv:n ;D Haha :P
Sen bakade jag och pappa bröd som blev jättegott!!! :D♥

Nu sitter jag här och kollar på Arn och smsar lite ;P Haha :P
Glöm inte att anmäla dig till Veckans Blogg
Nu måste jag gå... ♥
ses
//lindaaans♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis till henne :D

2010-03-23 @ 20:30:37
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback