Dålig uppdatering! :/

Förlåtförlåtförlåt!!!

Jag ber så himla mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på typ hela veckan!
Men jag ska ha prov imorgon i Fysik så jag har pluggat inför det och så har jag Engelska på tisdag och Svenska på onsdag... Massa prov nu... :/
Men här kommer en snabbuppfattning av min vecka;
*Tisdag; Först var det skolan och sen var det hem till mormor :) När  jag kom dit var det små skor där... Det var ju Oliver och Wilma som var där :D Sen var det handboll :) Det var väll roligt,m men jag fick lite svårt att andas.. men mamma och pappa tror att det bara är min pollenallergi...
*Onsdag; Skolan var bra. Inget specielt hände ;) Sen på handbollen var det roligt! :)
*Torsdag; Idag var  skolan bra, men jag var jättetrött!!! :( Idag har jag plugar matte och fysik. Nu sitter jag hör och kollar lite på tv och ska snart plugga lite engelska ;) Ikväll kommer veckansblogg att kolla upp ;)
Ses imon! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback