Kvälls inlägg

Nu gör jag ett litet kort kvälls inlägg ;) Igad var skolan jättebra! ;) Började 10.10 med engelska. Sen hade vi bamba. Efter den långa rasten hade vi biologi. Sista lektionen var slöjd. Våran lärare var inte där, så jag har börjar på ett armband ;) Vi fick sluta 14.00... en kvart tidigt! ;)
Imon har vi studiedag... så jag för väll plugga lite... sen ska jag nog hälsa på min gamla skola igen ;) Men jag var ju på handbollsmatcher igår, så jag får väll visa några bilder som jag tog ;)

Nu måste jag gå ;)
SES

-------------------------------------------------------------------------------

Om det är något ni vill ha mer av eller sånt som jag inte alls har så är jag tacksam om ni säger det! ;) tex; dagen låt, dagens outfit, dagen sak, mer tävlingar allt sånt ;)

Tack i förhand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback