Två dagar, i ett inlägg!

Hann inte blogga igår... För efter skolan åkte jag och Gabbe till backa plan för vi ska på en "fest" idag :)
Så när vi var klara så åkte jag till mammas jobb och när jag kom dit åkte vi in till stan för att hyra skidor :D Vi ska till Hafjäll på lovet :D JIPPI!!! :) Sen när vi kom hem åt vi jättegod mat som mamma hade kommit på! ;) Sen fick vi ner fär att kolla på Harry Potter, det var jätte länge sen jag såg den...

Idag ska jag spela dubbel match och innan det ska jag städa mitt akvarium... Efter matchen ska jag till en kompis som har fyllt år i veckan :)
Glöm inte att rösta i VECKANS BLOGG

hejdåå! :D<3



Kommentarer
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

hej vill du vara med i min månadensblogg :)

kolla http://oliviaojeskar.blogg.se/2010/march/utkast-mars-22-2010.html#comment

2010-03-27 @ 10:56:22
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback